پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205072
ما ايران هستيم و بايد هميشه برنده باشيم
تاریخ انتشار : 1395/03/08 09:20:31
نمایش : 1640
سرمربي تيم ملي بسکتبال گفت: هر بازي براي ما تجربه جديد است و بايد از آن استفاده کنيم. بايد هر بازي بهتر و بهتر شويم. بايد بازيکنان هم به يک هماهنگي برسند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درک بائرمن پس از برتري 84 بر 68 تيم ملي بسکتبال کشورمان مقابل سوريه در ديداري تدارکاتي اظهار داشت: در کوارتر اول بازيکنان ما به دليل فشار تمرينات خسته بودند و شايد تحت فشار و استرس بودند. از سوي ديگر باهم بازي نکرده بودند، اما در کوارتر دوم خيلي بهتر شدند.

وي ادامه داد: بهنام در پست يک و جمشيدي در دو و بازيکنان ديگر در پست هاي ديگر بودند و اين براي آنها تازگي داشت. ما بايد بيشتر کار کنيم. در دفاع خوب بوديم و ريباند خوبي هم داشتيم. در کوارتر دوم واقعا عالي بوديم و همان چيزي که بايد باشيم.

سرمربي تيم ملي بسکتبال با اشاره به اينکه ما هجده بازيکن داشتيم، گفت: سعي کرديم از همه بازي بازي بگيريم. در نيمه اول از 10 بازيکن استفاده کرديم. سعي کرديم به همه زمان بدهيم و اين کار ما را خيلي سخت تر کرد، اما براي اولين بازي همه چيز خيلي خوب بود.

اين موضوع به بازي ارتباط دارد و اينکه بازيکنان چه شرايطي داشته باشند.

وي ادامه داد: آنها تجربه بازي در سطح بالا را بدست مي‌آورند. به جز ارسلان بقيه بازي کرده‌اند. خيلي خوب دفاع کرده و امتياز آوردند، به خصوص در نيمه دوم. بسياري از اين بازيکنان که در زمين حاضر شدند قبلا براي تيم ملي بازي نکرده بودند و اين باعث شده جنگندگي شان زياد شود. انتظار من اين است که آنها بهتر و بهتر شوند. در دفاع و حمله بيشتر جنگنده باشند.

بائرمن گفت: چون ما در آسيا چلنج ميزبان هستيم، نياز به انتخاب شدن نداريم اما اين مسابقات براي آمادگي ما خوب است و بايد براي قهرماني برويم چرا که ما ايران هستيم و بايد برنده باشيم. ما بايد با جوانان کار کنيم و زمان بيشتري به بازيکنان بدهيم. بايد روند بهتر شدن را ادامه بدهيم. هر بازي براي ما تجربه جديد است و بايد از آن استفاده کنيم. بايد هر بازي بهتر و بهتر شويم. بايد بازيکنان هم به يک هماهنگي برسند.

سرمربي آلماني تيم ملي بسکتبال تاکيد کرد: زماني که يک تورنمنت را با برد پشت سر مي‌گذاريد، انگيزه خوبي ايجاد مي‌شود. براي بازيکنان جوان اين موضوع مهمي است.

ما بازي با فيليپين را انتخاب کرديم تا اين بازيکنان جوان، بازي در شرايط دشوار را تجربه کنند. وقتي در مانيل برابر فيليپين با آن همه تماشاگر بازي مي کنيد، اين مسابقه مي‌تواند به جوانان تجربه بزرگي بدهد. تحت فشار باشند و بازي کنند. اين براي ما مهم است. بردن و باختن هميشه مهم بوده اما هدف اصلي ما نيست. هدف ما اين است که اين بازيکنان با تجربه شوند و بعد به پيروزي برسند. بازي با فيليپين اين شرايط دشوار را براي تيم ما قرار مي دهد.

وي با اشاره به شرايط حدادي گفت: حامد هم اضافه مي شود و به ما کمک مي‌کند. با حضورش به طور کامل شرايط ما و بازي‌مان تغيير مي‌کند. حضور حامد به بازيکنان هم کمک بزرگي مي‌کند.

با حدادي در ارتباط هستيم و او تلاش مي‌کند بهترين شرايطش را داشته باشد و به ما اضافه شود. هميشه به دنبال اين است که بهترين باشد و با بهترين شرايط به تيم کمک کند.

تيم ملي بسکتبال از يکشنبه هفته آينده در مسابقات غرب آسيا حاضر مي‌شود.

منبع:ايلنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html